თემატური გეგმები

































მე-10  კლასის  თემატური  გეგმა

მასწავლებელი:
ელისო ბერაძე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
ავტორები: როდონაია......
- 2018-19  სასწ.წელი


თარიღი
გაკვეთილის თემატიკა
საათების
რ-ბა
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
17.09
18.09
19.09

20.09
21.09
24.09
25.09
26.09
27.09
28.09
1.10
2.10
3.10
4.10
5.10















 შესავალი
ისტორიული ფონი
ქართლი  V საუკუნეში
იაკობ ხუცესის
 შუშანიკის წამება
შინაარსი
--
--
--
--
--
განხილვა
განხილვა
პერსონაჟთა დახასიათება
ხუცესი-ავტორი,პერსონაჟი
პრობლემატკა
შეჯამება
15სთ

სახელმძღვანელო,
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.

გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;
მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
08.10
შემაჯამებელი წერა N1
1 სთ





08-12.10
მეტყველების  განვითარება
+2 სთ





15.10
16.10
17.10
18.10
19.10
22.10
23.10
24.10
25.10
26.10
29.10
30.10
ეპოქა
ჟანრობრივი თავისებურება
იოანე საბანისძე აბოს წამება
შინაარსი I თავი
------
თავი
თავი
თავი
-----
აბო-ახალი მოწამე
პრობლემატიკა
შეჯამება
12 სთ.

სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
მინი-ლექცია,
მსჯელობა
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
ზეპირი პრეზენტაცია;

კითხვა,საშინაო დავალება

31.10
შემაჯამებელი  წერა N2
1 სთ





01.11
02.11
05.11
06.11
07.11
08.11
9.11
12.11
13,11
.14.11
15.11
16.11
19.11
20.11
21.11
22.11
23.11
ეპოქა
კულტურის  კერები
გიორგი მერჩულე გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება
შინაარსი
--
--
--
--
--
გრიგოლი
სასულიერო პირები
საერო პიები

პრობლემატიკა
შეჯამება


15სთ
+2სთ

სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი
,რვეული,
კალამი.
მინი-ლექცია,
სემინარი,
მსჯელობა;
შესწავლითი  კითხვა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,8,9,10,11,16
კითხვა,
თხრობა;
საშინაო დავალება
26.11
შემაჯამებელი  წერა N3
1სთ.





27.11
28.11


29.11.
30.11
31.11
3.12
4.12




ათონის ივერთა მონასტერი
გიორგი მთაწმინდელიიოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება
შინაარსი
--
--
პერსონაჟები
განხილვა
შეჯამება
8 სთ.
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.
მინი-ლექცია,
სემინარი,
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური სამუშაო
მსჯელობის უნარის განვითარება

X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.
5.12
6.12
7.12
10.12
შოთა რუსთაველი ვეფხისტყაოსანი-პროლოგი
---
------
4სთ.

სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
კომპიუტერი, პროექტორი.
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X -1,2,8,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
11.12
12.12
13.12
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.,, ნადირობა
3სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობის უნარის განვითარება
X    4,6.8,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
14.12


17.12

18.12

უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან  მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა
რუსთველური შაირი და მისი სახეები. 
შედარება
3სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯუფური სამუშაო
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
X  4,5,6,8,9,13
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება
19.12
შემაჯამებელი წერა  N4
1 სთ





20.12
21.12

24.12

ძიების გზაზე.
თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა. 
3სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X2,6,7,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
25.12 26.12
27.12
28.12
20.12

შეხვედრა. ,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისავიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი
5სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2 6,8,9,11
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
14.01
15.01
16.01
17.01
18.01

ქმნა მართლისა სამართლისა.,,   წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე“  ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში
5სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
დისკუსია
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 3,6,7,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
21.01
22.01
დამატებითი
2სთ





2301
24.01
25.01
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა  ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
3სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 4, 6, 8, 9,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
28.01
29.01
30.01
31.01
1.02


ანდერძი ,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანავიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა.

5სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური სამუშაო
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,6,8,10,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
11.02
15.02
დამატებითი
+4სთ





18.02
შემაჯამებელი წერაN5
1სთ





19.02
20.02
21.02
22.02
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.
4სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.           
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია:
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,3,6,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
25.02
26.02
27.02
28.02
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასავიდრე  ავთანდილის შეყრა ვაჭართა ქარავანთან .“ ,,ძჲნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში
4სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X  1,4,6,7,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
4.03
01.03
01.03
02.03
07.03

ავთანდილის  შებრძოლება მეკობრეებთან.
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან ავთ-ის გამიჯნურება,,ფატმანისაგან ნესტან-დარეჯანის ამბის მბობა.’’
5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
კითხვა -პასუხიჯგუფური სამუშაო          

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,2,6,8,9,12.
ზეპირი პრეზენტაცია;
11.03
დამატებითი
+1 სთ










.12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
18.03.
19.03
20.03
21.03
22.03
ფატმანის წერილი ნესტან-დარეჯანთან.
ნესტანის წერილი ფატმანთან.
ნესტანის წერილი საყვარელთა თანა მიწერილი.
,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა
ქაჯეთის ციხის აღება- ვიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა
8სთ
+2 სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;


ჯგუფური მუშაობა.
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.
25.03
შემაჯამებელი წერაN6
1 სთ





26.03
27.03
28.03
29.03


30.03
31.03
04.04
05.04
06.04
07.04
11.04
12.04
12.04
13.04
14.04
18.04
19.04
19.04
20.04
პოემის გმირები(ანალიზი)
პოემის ძირითადი მოტივები
ანალიზი.


სულხან-საბა ორბელიანი სიბრძნე სიცრუისა









15სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობა,დისკუსია,ჯგუფური სამუშაო
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;

სავარჯიშოები.
21.04
შემაჯამებელი წერაN7
1სთ





25.04
26.04
დამატებითი  გაკვეთილი
2 სთ





26.04

27.04
28.04
02.05
03.05
03.05
04.05
05.05
09.05
10.05
10.05
11.05
16.05
17.05
17.05
დავით გურამიშვილი
დავითიანი
15სთ
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
18.05
შემაჯამაბელი  წერაN8
1 სთ
----
=145სთ






19.05
23.05
24.05
24.05
25.05
30.05
31.05
31.05
01.06
02.06
06.06
07.06
07.06
08.06
09.06
დანარჩენი  გაკვეთილები  დაეთმობა  გამეორებას
15სთ





სულ

160სთ













































































31







32







33







34







35








დარჩენილი საათები  დაეთმობა გამეორებას.


























XII  კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
დამტკიცებულია -------------------------------- 2018-2019 წ.

N
გაკვეთილის თემატიკა
საათების   -ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.         
თავი
ვემშვიდობებით XX საუკუნეს
1 სთ.

სახელმძღვანელო,
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების დასმა; თავისუფალი წერა.
ანალიზი და  შეფასება
XII-5,8,9,10,11,13,14

საშინაო დავალება
2.         
დავით კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
7 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება


XII-8,9,10,11,13,14
კითხვა,თხრობა,
საშინაო დავალება,
პრეზენტაცია, მსჯელობა
3.         
გრამატიკა
ენათმეცნიერების შესავალი
1 სთ.

დაფა,ცარცი,  რვეული, კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14
წერითი დავალება,
4.         
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
1 სთ.

.

დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14
საშინაო დავალება

5.         
II თავი
ახალი ეპოქა დაიწყო
ტიციან ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”

12 სთ.

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

6.         
გრამატიკა


დაფა, ცარცი.
რვეული, კალამი
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
7.         
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
8.         
საკონტროლო წერა  N 1
1 სთ.






9.         
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
10.      
III  თავი
მძაფრი ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
7სთ.

სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

11.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
12.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
13.      
ნიკო ლორთქიფანიძე -  ”შლოცვა რადიოთი”
7სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

14.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
15.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
16.      
საკონტროლო წერა  N2
1 სთ.
.
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.



პრეზენტაცია
17.      
მიხეილ ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
18სთ.
.
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

18.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
19.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
20.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
21.      
საკონტროლო წერა  N3
1 სთ.

სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.



კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

22.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
23.      
განმეორება







24.      
IV თავი
გზა ხსნისა
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
25 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

25.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
26.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
27.      
საკონტროლო წერა  N4
1 სთ.






28.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
29.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
30.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
31.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
32.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
33.      
საკონტროლო წერა  N5
1 სთ.






34.      
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
6 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

35.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
36.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
37.      
გალაკტიონ ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
9სთ.
.
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია

38.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
39.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
40.      
გიორგი ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
3სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

41.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
წერითი უნარების განვითარება
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
42.      
საკონტროლო წერა N 6
1 სთ.






43.      
ანა კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,

მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

44.      
გურამ რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
5 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია

XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

45.      
გრამატიკა


დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
XII-11, 13, 14

წერითი დავალება
46.      
საკონტროლო წერა N 7
1 სთ.






47.      
ჯემალ ქარჩხაძე - ”იგი”
5 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,

მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
ანალიზი და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

48.      
გურამ დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
7 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი  ლექსიკონი,
smart board
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.


XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;

49.      
განმეორება-შეჯამება
1 სთ










თემატურ-კალენდარული გეგმა XI _კლასი

საგანი: ქართული
კლასი: 11 
პედაგოგი: ლალი ჩაჩიბაია





გაკვეთლის თემატიკა
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები

     
      მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1.        
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
·         ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
·         კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის შესახებ (ფრაგმენტები)
1 სთ.

სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი) ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
XI-2,5,9.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
2.       
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
მინი ლექცია
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
XI-5,6
ჩართულობა
3.       
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
1 სთ.

სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება; დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
XI-5,6,7.
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
4.        
გრამატიკული სამუშაო
1სთ

დაფა , ცარცი
მინი ლექცია
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-3,13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
5.        
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი ფერწერასა და პოეზიაში)
1 სთ.

სახელმძღვანელო- კითხვარი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.

ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
6.        
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების გარეშე
1 სთ.

სახელმძღვანელო,დაფა
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
7.        
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი

ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,9,10.
ესე
8.        
ქართული მართლწერის საკითხები
2 სთ.

რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-13,14.
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად  შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
9.        
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების  „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
2 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6,7.
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
10.    
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
1 სთ.

რვეული, კალამი
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის  განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის უნარი.
XI-2,5,11.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
11.    
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
მინი ლექცია, ეპოქა
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
XI-5,9.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
12.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
წერითი სამუშაო
სწორად წერა და მეტყველება
XI-13
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
13.    
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
2 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,9.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
14.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

რვეული და კალამი

წერის უნარის განვითარება
XI-13,14
წერა
15.    
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
1 სთ.

ფურცელი, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
16.    
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
1 სთ.

სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
კამათს გამომწვევი ესე
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10,13
ესე
17.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

რვეული და კალამი, ტესტები
წერით დავალების შესრულება
მართლწერა, მართლმეტყველება
XI-13
წერით დავალება, ჩართულობა
18.    
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტის ინტერპრეტაცია
19.    
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
1 სთ.

ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
საშინაო დავალება
20.    
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ლიტერატურული ესე
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
XI-2,4.
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
21.    
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
2 სთ.

სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-10.11.
საშინაო დავალება, ესე
22.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

ტესტები
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
მართლწერა- მართლმეტყველბა
XI-3,4,13.
საშინაო დავალება, ჩართულობა
23.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
24.    



ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
XI-1,3,4
ჩართულობა, რეფერატი
25.    
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
XI-5,6.
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
26.    
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
27.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,11,12,13
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
28.    
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
29.    
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის ლექსს სათაური)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-4.9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
30.    
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტის გააზრების უნარი
XI-5,6,9.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
31.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
32.    
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
1 სთ.

კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება

xI-2,5,6,

ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
33.    
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
34.    
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,2,5
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
35.    
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-1,5,6
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
36.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,4,13,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
37.    
·         წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც რომანტიკოსი პოეტი.
·         ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
 1სთ.

სახელმძღვანელო
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
XI-11,14
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
38.    
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
ტექსტის ინტერპრეტაცია
XI-5.


დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
39.    
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
1 სთ.

სახელმძღვანელო
მინი ლექცია
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
XI-1,2,3.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
40.    
გიორგი ერისთავი
1 სთ.

სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
მინი ლექცია
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6.
ჩართულობა, დავალების შესრულება
41.    
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი (1-ლი და მე-2 მოქმედება)
1 სთ.

სახელმძღვანელო
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
XI-1,7,8.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
42.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-2,3,6.
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
43.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ.

რვეული,კალამი

წერის უნარის განვითარება
XI-13,14.
ტესტი
44.    
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
1 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
XI-1,13,14
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
45.    
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი; როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
1 სთ.

სახელმძღვანელო
ტექსტებზე დაკვირვება
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ კონტექსტში
XI-5,6
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
46.    
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით)
2 სთ.

სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
წერითი დავალების შესრულება
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
XI-5,6.
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
47.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ.

სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
XI-9,10
ჩართლობა, დავალების შესრულება
48.    
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
1 სთ

სახელმძღვანელო
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
XI-5,6.
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
49.    
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
1 სთ

სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
XI-5.
ჩართულობა, პრეზენტაცია
50.    
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
1 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის გააზრება, კითხვებზე პასუხი
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-2,5,6,
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
51.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
მართლწერა და მართლმეტყველება
XI-1,13,14
ჩართულობა, დავალების შესრულება
52.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
1 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
53.    
შემაჯამებელი წერა
1 სთ

კალამი, რვეული
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
წერის უნარის განვითარება.
XI-13,14
ტესტი
54.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
1 სთ

კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
XI-5,6
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
55.    
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
1 სთ

„-“


„-“
„-“
56.    
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული   ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
·         დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
·         დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
1 სთ

სახელმძღვანელო
მსჯელობა-ანალიზი
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება

დისკუსია, ჩართულობა
57.    
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება

ესე
58.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
სწორად წერა და მეტყველება


59.    
ძველი და ახალი თაობის  დაპირისპირება „პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
1 სთ

სახელმძღვანელო,
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება

კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
60.    
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
1 სთ

„-“
„-“
„-“
„-“
„-“
61.    
გრამატიკული სამუშაო
2 სთ

სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება

ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
 კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა (მასწავლებელთათვის)

საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა

1
 იაკობ ხუცესის
 „შუშანიკის წამება“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.

გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


2
იოანე საბანისძე „აბოს წამება“
12 სთ.


სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
ზეპირი პრეზენტაცია;

კითხვა,საშინაო დავალება



3
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი   კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X-1,2,8,9,10,11,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


4
საკონტროლო წერა
1სთ.








5
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება“
8 სთ.

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი   კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობის უნარის განვითარება

X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.


6
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
4სთ.

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.კომპიუტერი, პროექტორი.
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X -1,2,8,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

7   
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობის უნარის განვითარება
X    4,6.8,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


8
უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან  მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა რუსთველური შაირი და მისი სახეები. შედარება
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
X  4,5,6,8,9,13
კითხვა,თხრობა,საშინაო   დავალება


9
ძიების გზაზე. თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა. 
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X2,6,7,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


10
შეხვედრა. ,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2 6,8,9,11
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


11
ქმნა მართლისა სამართლისა.,,   წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე  ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში
5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 3,6,7,9,10.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


12
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა“  ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
3სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X 4, 6, 8, 9,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


13
ანდერძი ,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა“.

5სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,6,8,10,12.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


14
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
4სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.                
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია:
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,3,6,9.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება


15
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე  გულანშაროში მისვლის ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
4სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

X  1,4,6,7,9,13.
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება

16










17
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან   ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის წინაშე მიწერილი“
5სთ


სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;        

გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X   1,2,6,8,9,12.
ზეპირი პრეზენტაცია;


18
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა“ ვიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა
8სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
ზეპირი პრეზენტაცია;

სავარჯიშოები.


19
სულხან-საბა ორბელიანი „სიბრძნე სიცრუისა“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X  1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;

სავარჯიშოები.


20
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
15სთ

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალებაზეპირი პრეზენტაცია,;


21
დარჩენილი საათები  დაეთმობა გამეორებასა და საკონტროლო წერას, პირველ სემესტრში 4 სავალდებულო წერა, მეორე სემესტრში- 5.












No comments:

Post a Comment

ჩემო მოსწავლეებო,მიგითითეთ დაპირებული მხატვრული ლიტერატურა. იმედია ,ბევრ წიგნს წაიკითხავთ და აიმაღლებთ თქვენი ცოდნის დონეს. ველოდები ...