მე-10 კლასის თემატური
გეგმა
მასწავლებელი:
ელისო ბერაძე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
ავტორები: როდონაია......
-
2018-19 სასწ.წელი
თარიღი
|
გაკვეთილის
თემატიკა
|
საათების
რ-ბა
|
რესურსები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
შეფასება
|
17.09
18.09
19.09
20.09
21.09
24.09
25.09
26.09
27.09
28.09
1.10
2.10
3.10
4.10
5.10
|
შესავალი
ისტორიული ფონი
ქართლი V საუკუნეში
იაკობ ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
შინაარსი
--
--
--
--
--
განხილვა
განხილვა
პერსონაჟთა დახასიათება
ხუცესი-ავტორი,პერსონაჟი
პრობლემატკა
შეჯამება
|
15სთ
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.
|
გაკვეთილი-სემინარი;
დისკუსია;
მსჯელობა,კითხვების
დასმა, წერა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
08.10
|
შემაჯამებელი წერა
N1
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
08-12.10
|
მეტყველების განვითარება
|
+2 სთ
|
|
|
|
|
|
15.10
16.10
17.10
18.10
19.10
22.10
23.10
24.10
25.10
26.10
29.10
30.10
|
ეპოქა
ჟანრობრივი თავისებურება
იოანე საბანისძე
„აბოს წამება“
შინაარსი I თავი
------
თავი
თავი
თავი
-----
აბო-ახალი მოწამე
პრობლემატიკა
შეჯამება
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
|
მინი-ლექცია,
მსჯელობა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
კითხვა,საშინაო დავალება
|
31.10
|
შემაჯამებელი წერა N2
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
01.11
02.11
05.11
06.11
07.11
08.11
9.11
12.11
13,11
.14.11
15.11
16.11
19.11
20.11
21.11
22.11
23.11
|
ეპოქა
კულტურის კერები
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
შინაარსი
--
--
--
--
--
გრიგოლი
სასულიერო პირები
საერო პიები
პრობლემატიკა
შეჯამება
|
15სთ
+2სთ
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი
,რვეული,
კალამი.
|
მინი-ლექცია,
სემინარი,
მსჯელობა;
შესწავლითი კითხვა;
ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,8,9,10,11,16
|
კითხვა,
თხრობა;
საშინაო დავალება
|
26.11
|
შემაჯამებელი წერა N3
|
1სთ.
|
|
|
|
|
|
27.11
28.11
29.11.
30.11
31.11
3.12
4.12
|
ათონის ივერთა მონასტერი
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება“
შინაარსი
--
--
პერსონაჟები
განხილვა
შეჯამება
|
8 სთ.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი.
|
მინი-ლექცია,
სემინარი,
მსჯელობა;
ძიებითი კითხვის
სტრატეგია;
ჯგუფური სამუშაო
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
|
5.12
6.12
7.12
10.12
|
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
---
------
|
4სთ.
|
სახელმძღვანელო
დაფა,
ცარცი.
კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X -1,2,8,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
|
11.12
12.12
13.12
|
მამა და შვილი
,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის
განვითარება
|
X
4,6.8,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
14.12
17.12
18.12
|
უცხო მოყმე. ნახვა
არაბთა მეფისაგან მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა
რუსთველური შაირი
და მისი სახეები.
შედარება
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯუფური სამუშაო
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
|
X
4,5,6,8,9,13
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო
დავალება
|
19.12
|
შემაჯამებელი წერა N4
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
20.12
21.12
24.12
|
ძიების გზაზე.
თინათინისაგან ავთანდილის
გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა.
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X2,6,7,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
25.12 26.12
27.12
28.12
20.12
|
შეხვედრა. ,,ამბავი
ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე
,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2
6,8,9,11
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
14.01
15.01
16.01
17.01
18.01
|
„ქმნა მართლისა სამართლისა.,,
წიგნი ტარიელისა ინდოთ
მეფის წინაშე“ ალიტერაცია . რთული
წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
დისკუსია
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 3,6,7,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
21.01
22.01
|
დამატებითი
|
2სთ
|
|
|
|
|
|
2301
24.01
25.01
|
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი
ნურადინ ფრიდონისა“ ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 4, 6, 8, 9,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
28.01
29.01
30.01
31.01
1.02
|
ანდერძი ,,დათხოვნა
ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა“.
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური სამუშაო
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,6,8,10,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
11.02
15.02
|
დამატებითი
|
+4სთ
|
|
|
|
|
|
18.02
|
შემაჯამებელი წერაN5
|
1სთ
|
|
|
|
|
|
19.02
20.02
21.02
22.02
|
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა
ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა,ძიებითი
კითხვის სტრატეგია:
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,2,3,6,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
25.02
26.02
27.02
28.02
|
იმედი. ,,წასვლა
ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე ავთანდილის შეყრა ვაჭართა ქარავანთან .“ ,,ძჲ“
ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის ასტრატეგი;
|
გამოუმუშაოს წერითი
და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,4,6,7,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
|
4.03
01.03
01.03
02.03
07.03
|
ავთანდილის შებრძოლება მეკობრეებთან.
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან
ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,ფატმანისაგან ნესტან-დარეჯანის
ამბის მბობა.’’
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
კითხვა -პასუხიჯგუფური
სამუშაო
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,2,6,8,9,12.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
|
11.03
|
დამატებითი
|
+1 სთ
|
|
|
|
|
|
.12.03
13.03
14.03
15.03
16.03
18.03.
19.03
20.03
21.03
22.03
|
ფატმანის წერილი ნესტან-დარეჯანთან.
ნესტანის წერილი ფატმანთან.
ნესტანის წერილი საყვარელთა თანა მიწერილი.
,,წიგნი
ნესტანისა ფატმანთანა“
ქაჯეთის ციხის აღება-
ვიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა
მეფისას მისვლა“
|
8სთ
+2 სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა.
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
|
25.03
|
შემაჯამებელი წერაN6
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
04.04
05.04
06.04
07.04
11.04
12.04
12.04
13.04
14.04
18.04
19.04
19.04
20.04
|
პოემის გმირები(ანალიზი)
პოემის ძირითადი
მოტივები
ანალიზი.
სულხან-საბა ორბელიანი
„სიბრძნე სიცრუისა“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
მსჯელობა,დისკუსია,ჯგუფური
სამუშაო
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
სავარჯიშოები.
|
21.04
|
შემაჯამებელი წერაN7
|
1სთ
|
|
|
|
|
|
25.04
26.04
|
დამატებითი გაკვეთილი
|
2 სთ
|
|
|
|
|
|
26.04
27.04
28.04
02.05
03.05
03.05
04.05
05.05
09.05
10.05
10.05
11.05
16.05
17.05
17.05
|
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი
კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
|
შემაჯამაბელი წერაN8
|
1 სთ
----
=145სთ
|
|
|
|
|
|
|
19.05
23.05
24.05
24.05
25.05
30.05
31.05
31.05
01.06
02.06
06.06
07.06
07.06
08.06
09.06
|
დანარჩენი გაკვეთილები
დაეთმობა გამეორებას
|
15სთ
|
|
|
|
|
|
სულ
|
|
160სთ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31
|
|
|
|
|
|
|
|
32
|
|
|
|
|
|
|
|
33
|
|
|
|
|
|
|
|
34
|
|
|
|
|
|
|
|
35
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დარჩენილი საათები დაეთმობა გამეორებას.
|
|
|
|
|
|
|
XII კლასის თემატურ–კალენდარული გეგმა ქართულ ენასა და ლიტერატურაში
დამტკიცებულია -------------------------------- 2018-2019 წ.
N
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1.
|
I თავი
ვემშვიდობებით XX საუკუნეს
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია; მსჯელობა,
კითხვების დასმა; თავისუფალი წერა.
|
ანალიზი და შეფასება
|
XII-5,8,9,10,11,13,14
|
საშინაო დავალება
| |
2.
|
დავით კლდიაშვილი - ”სამანიშვილის დედინაცვალი”
|
7 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხვატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-8,9,10,11,13,14
|
კითხვა,თხრობა,
საშინაო დავალება,
პრეზენტაცია, მსჯელობა
| |
3.
|
გრამატიკა
ენათმეცნიერების შესავალი
|
1 სთ.
|
დაფა,ცარცი, რვეული, კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება,
| |
4.
|
გრამატიკა
ფონეტიკა,გრაფიკა
|
1 სთ.
|
.
|
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
საშინაო დავალება
|
5.
|
II თავი
ახალი ეპოქა დაიწყო
ტიციან ტაბიძე - ”წიგნიდან ქალდეას ქალაქები”,
”ვალერიან გაფრინდაშვილი”,
”ლექსი მეწყერი”, ”მაშ, გამარჯვება”, ”ანანურთან”.
პაოლო იაშვილი - ”პირამიდებში”, ”წერილი დედას”, ”პოეზია”.
ვალერიან გაფრინდაშვილი - ”ყრუ სონეტი”, ”გასეირნება ტაშისკარში”
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი.
რვეული
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
ერთსა და იმავე თემაზე შექმნილი პოეტური ნაწარმოებების შედარება,სათქმელის გამოხატვა ლექსის ფორმით, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა,მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
| |
6.
|
გრამატიკა
|
დაფა, ცარცი.
რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
7.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
8.
|
საკონტროლო წერა N 1
|
1 სთ.
| ||||||
9.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
10.
|
III თავი
მძაფრი ქარტეხილი და სამი არჩევანი
ლეო ქიაჩელი - ”ჰაკი აძბა”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
11.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
12.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
13.
|
ნიკო ლორთქიფანიძე - ”შლოცვა რადიოთი”
|
7სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული, კალამი.
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს,თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
14.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
15.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
16.
|
საკონტროლო წერა N2
|
1 სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
|
პრეზენტაცია
| |||
17.
|
მიხეილ ჯავახიშვილი - ”ჯაყოს ხიზნები”
|
18სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო.
დაფა,ცარცი. რვეული,კალამი.
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტე მუშაობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
18.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
19.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
20.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
21.
|
საკონტროლო წერა N3
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,
დაფა,ცარცი,
რვეული,კალამი.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| ||||
22.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
23.
|
განმეორება
| |||||||
24.
|
IV თავი
გზა ხსნისა
კონსტანტინე გამსახურდია - ”დიდოსტატის მარჯვენა”
|
25 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ტექსტზე მუშაობა, ძიებითი კთხვის სტრატეგია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
| |
25.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
26.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
27.
|
საკონტროლო წერა N4
|
1 სთ.
| ||||||
28.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
29.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
30.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
31.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
32.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
33.
|
საკონტროლო წერა N5
|
1 სთ.
| ||||||
34.
|
პოლიკარპე კაკაბაძე - ”ყვარყვარე თუთაბერი”
|
6 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს, თემისა და პრობლემის განსაზღვრა, ანალიზი და შეფასება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
35.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
36.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
37.
|
გალაკტიონ ტაბიძე - ”მე და ღამე”, ”შერიგება”, ”მთაწმინდის მთვარე”, ”თოვლი”, ”სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში”, ”მშობლიური ეფემერა”, ”ქებათაქება ნიკორწმინდას”
|
9სთ.
|
.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია, ძიებითი კითხვის სტრსტეგია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, მხატვრული ენის გაანალიზება, კითხვის სტრატეგიის გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება, პრეზენტაცია
|
38.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
39.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
40.
|
გიორგი ლეონიძე - ”ნინოწმინდის ღამე”, ”ყივჩაღის პაემანი”
|
3სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, კითხვის სტრსტეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
41.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
წერითი უნარების განვითარება
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
42.
|
საკონტროლო წერა N 6
|
1 სთ.
| ||||||
43.
|
ანა კალანდაძე - ”მკვდართა მზე ვარ”
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ლექსის მთავარი სათქმელი.
მხატვრული ხერხები, ანალიზი და შეფასება, კითხვის სტრატეგიების გამოყენება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
44.
|
გურამ რჩეულიშვილი - ”ალავერდობა”
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| ||
45.
|
გრამატიკა
|
დაფა,ცარცი.
რვეული,კალამი.
|
მინი ლექცია, ჯგუფური მუშაობა, შეცდომების გასწორება
|
ცოდნის გამოყენება მართლწერაში.
|
XII-11, 13, 14
|
წერითი დავალება
| ||
46.
|
საკონტროლო წერა N 7
|
1 სთ.
| ||||||
47.
|
ჯემალ ქარჩხაძე - ”იგი”
|
5 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
ანალიზი და შეფასება,მხატვრული ენის გაანალიზება
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
48.
|
გურამ დოჩანაშვილი - ”კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა”
|
7 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი,
განმარტებითი ლექსიკონი,
smart board
|
მინი-ლექცია, სემინარი, მსჯელობა,
ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ჯგუფური მუშაობა,
პრეზენტაცია
|
მსჯელობის უნარის განვითარება,
გაეცნობიან სიუჟეტიან პროზაულ ნაწარმოებს.
|
XII-1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14
|
კითხვა, თხრობა, მსჯელობაში მონაწილეობა, წერითი დავალებების შესრულება;
| |
49.
|
განმეორება-შეჯამება
|
1 სთ
|
თემატურ-კალენდარული გეგმა XI _კლასი
საგანი: ქართული
კლასი: 11
პედაგოგი: ლალი ჩაჩიბაია
გაკვეთლის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
| |
1.
|
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
· ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
· კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის შესახებ (ფრაგმენტები)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
|
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
|
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი) ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
XI-2,5,9.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
| |
2.
|
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
|
მინი ლექცია
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
|
XI-5,6
|
ჩართულობა
| |
3.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
|
1 სთ.
|
სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
|
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება; დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
|
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
|
XI-5,6,7.
|
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
| |
4.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
1სთ
|
დაფა , ცარცი
|
მინი ლექცია
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-3,13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
| |
5.
|
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი ფერწერასა და პოეზიაში)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო- კითხვარი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
6.
|
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების გარეშე
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,დაფა
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
| |
7.
|
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი
|
ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,9,10.
|
ესე
| |
8.
|
ქართული მართლწერის საკითხები
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
| |
9.
|
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6,7.
|
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
| |
10.
|
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
|
1 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის უნარი.
|
XI-2,5,11.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
| |
11.
|
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
|
მინი ლექცია, ეპოქა
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
|
XI-5,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
| |
12.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
წერითი სამუშაო
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
XI-13
|
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
| |
13.
|
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,9.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
| |
14.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული და კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14
|
წერა
| ||
15.
|
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1 სთ.
|
ფურცელი, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
| |
16.
|
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
|
კამათს გამომწვევი ესე
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10,13
|
ესე
| |
17.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
რვეული და კალამი, ტესტები
|
წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა, მართლმეტყველება
|
XI-13
|
წერით დავალება, ჩართულობა
| |
18.
|
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
| |
19.
|
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
|
1 სთ.
|
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
საშინაო დავალება
| |
20.
|
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ლიტერატურული ესე
|
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
|
XI-2,4.
|
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
| |
21.
|
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
|
2 სთ.
|
სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
|
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10.11.
|
საშინაო დავალება, ესე
| |
22.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
ტესტები
|
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
|
მართლწერა- მართლმეტყველბა
|
XI-3,4,13.
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა
| |
23.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
| |
24.
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
|
XI-1,3,4
|
ჩართულობა, რეფერატი
| |
25.
|
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
XI-5,6.
|
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
| |
26.
|
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
| |
27.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,11,12,13
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
| |
28.
|
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
29.
|
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის ლექსს სათაური)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-4.9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
30.
|
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-5,6,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
31.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
32.
|
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
|
1 სთ.
|
კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
xI-2,5,6,
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
33.
|
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6
|
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
34.
|
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,5
|
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
| |
35.
|
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,5,6
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
| |
36.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,4,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
37.
|
· წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც რომანტიკოსი პოეტი.
· ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
|
1სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-11,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
38.
|
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
XI-5.
|
დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
| |
39.
|
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მინი ლექცია
|
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,3.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
40.
|
გიორგი ერისთავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ კონტექსტში
|
XI-5,6.
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
| |
41.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი (1-ლი და მე-2 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
|
XI-1,7,8.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
42.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-2,3,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო დავალება
| |
43.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული,კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
| ||
44.
|
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
| |
45.
|
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი; როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტებზე დაკვირვება
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ კონტექსტში
|
XI-5,6
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
| |
46.
|
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის გამოყენებით)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
|
წერითი დავალების შესრულება
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
| |
47.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-9,10
|
ჩართლობა, დავალების შესრულება
| |
48.
|
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება; კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
|
XI-5,6.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
49.
|
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
|
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
|
XI-5.
|
ჩართულობა, პრეზენტაცია
| |
50.
|
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის გააზრება, კითხვებზე პასუხი
|
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6,
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
| |
51.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა და მართლმეტყველება
|
XI-1,13,14
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
| |
52.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
53.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
წერის უნარის განვითარება.
|
XI-13,14
|
ტესტი
| |
54.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
| |
55.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
| |||
56.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
· დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
· დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი
|
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
|
დისკუსია, ჩართულობა
| ||
57.
|
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება
|
ესე
| ||
58.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
|
სწორად წერა და მეტყველება
| |||
59.
|
ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება „პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო,
|
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
|
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
| ||
60.
|
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
| |
61.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
1
|
იაკობ ხუცესის
„შუშანიკის წამება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა, წერა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X- 1,2,3,8,9,10,11,12,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
2
|
იოანე საბანისძე „აბოს წამება“
|
12 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
|
მინი-ლექცია,მსჯელობა
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,3,4,5,8,9,10,11,15,16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
კითხვა,საშინაო დავალება
| |||
3
|
გიორგი მერჩულე „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X-1,2,8,9,10,11,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
4
|
საკონტროლო წერა
|
1სთ.
| ||||||||
5
|
გიორგი მთაწმინდელი“ იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება“
|
8 სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X-1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.13.14.16
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
| |||
6
|
შოთა რუსთაველი „ვეფხისტყაოსანი“-პროლოგი
|
4სთ.
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.კომპიუტერი, პროექტორი.
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X -1,2,8,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| ||||
7
|
მამა და შვილი ,,ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა.“ ,, ნადირობა“
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
X 4,6.8,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
8
|
უცხო მოყმე. ნახვა არაბთა მეფისაგან მის ყმისა ვეფხისტყაოსნისა რუსთველური შაირი და მისი სახეები. შედარება
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეუ
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა
|
X 4,5,6,8,9,13
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება
| |||
9
|
ძიების გზაზე. თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმისა ძებნად წასვლა.
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X2,6,7,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
10
|
შეხვედრა. ,,ამბავი ავთანდილისა ასმათს რომ ეუბნება“ ,, შეყრა ავთანდილისა და ტარიელისა“ ვიდრე ,, ტარიელისაგან ხატაეთს წასვლა და დიდი ომი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2 6,8,9,11
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
11
|
„ქმნა მართლისა სამართლისა.,, წიგნი ტარიელისა ინდოთ მეფის წინაშე“ ალიტერაცია . რთული წინადადება,, ვეფხისტყაოსანში“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 3,6,7,9,10.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
12
|
მათ სამთა გმირთა.,,ამბავი ნურადინ ფრიდონისა“ ვიდრე ,,ამბავი ავთანდილის არაბეთს
|
3სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 4, 6, 8, 9,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
13
|
ანდერძი ,,დათხოვნა ავთანდილისა როსტევან მეფესთანა“ ვიდრე ,,ცნობა როსტევან მეფისაგან ავთანდილის გაპარვისა“.
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,6,8,10,12.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
14
|
გული,ცნობა და გონება.,,წასვლა ავთანდილისაგან ტარიელთან შეყრად მეორედ“.ვიდრე ,,აქა ტარიელისაგან და ავთანდილისაგან ქვაბს მისვლა.“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია:
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,3,6,9.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
15
|
იმედი. ,,წასვლა ავთ-საგან ფრიდონისასა“ ვიდრე გულანშაროში მისვლის ამბავი. ,,ძჲ“ ნაწილაკის გამოყენება ,,ვეფხისტყაოსანში“
|
4სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის ასტრატეგი;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,4,6,7,9,13.
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
| |||
16
| ||||||||||
17
|
ზღვათა სამეფო.,,ფატმანისაგან ავთ-ის გამიჯნურება“ ,,წიგნი ფატმანოსაგან ნესტანის წინაშე მიწერილი“
|
5სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,6,8,9,12.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
| |||
18
|
ქაჯეთის ციხის აღება,,წიგნი ნესტანისა ფატმანთანა“ ვიდრე ,,ტარიელისაგან ზღვათა მეფისას მისვლა“
|
8სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1,2,4,5,6,7,8,9,11,12,13.
|
ზეპირი პრეზენტაცია;
სავარჯიშოები.
| |||
19
|
სულხან-საბა ორბელიანი „სიბრძნე სიცრუისა“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14,15,16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
სავარჯიშოები.
| |||
20
|
დავით გურამიშვილი
„დავითიანი“
|
15სთ
|
სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
|
მსჯელობა, ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
|
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;
|
X1.2.6.7.8.9.10.11.16
|
კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება, ზეპირი პრეზენტაცია,;
| |||
21
|
დარჩენილი საათები დაეთმობა გამეორებასა და საკონტროლო წერას, პირველ სემესტრში 4 სავალდებულო წერა, მეორე სემესტრში- 5.
|
No comments:
Post a Comment